20090416

A Pena Trevinca (o "Teito de Galiza")

























10 comentarios:

Raposo dijo...

Fai anos que non vou por aí pero gardo moi bos recordos. Para os que gustamos do sendeirismo e a natureza é unha zona ben fermosa.
Apertas.

ekis1331 dijo...

Abofé!!!

Acuática dijo...

Impresionantes fotos, pódese estar tan alto?

Unknown dijo...

aaaaaaaaaayyy!!!

pero que bos recordos me trouxeches, pareceme que vou a ter que voltar mais cedo que tarde....

preciosas fotos

ekis1331 dijo...

Pódese Marta, pero iso si, nunca esquecé-la protección solar, isas mans que ves na derradeira foto por riba do meu peito xa me pelaron dúas veces... e menos mal que botei a kefia á cachola senon a cara teríaa coma o Freddy Krueger... saudiños!

Pois alégrome Ex... a verdade é que o meu irman tiroume unhas fotos moi chulas, é un crack.

Acuática dijo...

Hai anos que estou aboada á crema solar, o pucho e as gafas de sol, até no inverno!! Experiencias nefastas...

Tes un agasallo na miña xanela (http://www.blogoteca.com/acuatica07/index.php?cod=60584)

vakastolas dijo...

Eu tamén quero, con protección solar incluida.

Doutora Seymour dijo...

Baixará algún día da montaña, Ekis?, aquí abaixo a paisaxe ás veces é monótona de máis, seino, pero xa se lle bota en falta.

Acuática dijo...

Non quede en Trevinca. Por aquí, a pesar da chuvia, tamén temos sol e ceo azul ás veces.

llll dijo...

levaba tempo sen vir. ola.